TILAUSEHDOT

1. Tee tilaus verkkokaupassamme: https://g-klassik.mycashflow.fi tai tee tilaus sähköpostitse osoitteessa: info(ät)g-klassik.fi ilmoittamalla tarvittavat tilaus- ja yhteystietosi.

2. Verkkokauppaohjelmisto lähettää automaattisesti verkkokaupassa tehdyistä tilauksista tilausvahvistuksen sähköpostiisi ja samalla myös meille ilmoituksen saapuneesta tilauksesta. Mikäli teet tilauksen sähköpostitse, lähetämme Sinulle tilausvahvistuksen ja ennakkolaskun manuaalisesti.

3. Verkkokaupan maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Maksun jälkeen tilaus etenee seuraavasti;

-postitamme tilauksen varastoltamme pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta
-tilauksen yhteydessä on asetettu toimitukselle valitsemasi toimitustapa
-mikäli haluat nopeamman toimituksen, ilmoitathan asiasta tilauksen yhteydessä kohdassa lisätietoja tai sähköpostitse info(ät)g-klassik.fi
-saat ilmoituksen tekstiviestillä/sähköpostitse, kun tilaus on noudettavissa.

KÄYTTÖEHDOT

1. REKISTERÖITYMINEN
1.1. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee: 1) joko rekisteröityä kuluttajana G-Klassik Oy:n asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pyydetyt tiedot TAI ilmoittaa tilaukseen tarvittavat tiedot ilman rekisteröitymistä. 2) antaa suostumuksensa, että G-Klassik Oy rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä tilaamista varten. G-Klassik Oy:n asiakastiedot ovat aina luottamuksellisia. G-Klassik Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille osapuolille.
1.2. Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

2. TILAUKSEN SITOVUUS
2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu puhelimitse, tekstiviestillä, sähköpostitse tai kirjeitse. Kuluttaja sitoutuu tilauksen tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi myös roskaposti kansion osalta.
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun G-Klassik Oy on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse, tekstiviestillä tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta.
2.4. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa.
2.5. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei G-Klassik Oy:llä ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja yksipuoleisesti.

TOIMITUSEHDOT

1. TOIMITUS
1.1. Mikäli tuotetta on varastossamme, on arvioitu toimitusaika varastoltamme yhdestä kolmeen (1-3) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan, niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on arvioitua huomattavasti pidempi.
1.2. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen aina, mikäli se on mahdollista.
1.3. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille G-Klassik Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.

2. MAKSUT
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7,
Innova 2,
Lutakonaukio 7,
40100 Jyväskylä.
Puhelin: 020 718 1830,
www.paytrail.com

3. PALAUTUKSET
3.1. Kuluttajalla on aina oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen/tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavien tuotteiden on ehdottomasti oltava avaamattomia ja sinetöityjä ja palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä, myyntikunnossa olevassa pakkauksessaan. Jos tuotteen sinetti on avattu, raukeaa palautusoikeus tuotteiden lisenssiehtojen mukaisesti paitsi POIKKEUKSENA tuotteet, joille myönnämme 100 % tyytyväisyystakuun.
3.2. Kuluttajan edellytetään tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info(ät)g-klassik.fi AINA ENNEN tuotteen palauttamista.
3.3. Mikäli tilaus palautuu, koska kuluttaja jättää paketin noutamatta, veloitamme kuluttajalta lähetyksen palauttamiseen liittyvät kustannukset sekä lisäksi mahdolliset Postin selvityskeskuksen selvityksen ja palautuksen aiheuttamat kustannukset täysimääräisinä.

4. KULJETUKSESSA RIKKOUTUNEET LÄHETYKSET
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, ota paketista ja tuotteesta/tuotteista kuva ja tee heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

5. REKLAMAATIO
Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms. tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa G-Klassik Oy:lle sähköpostitse osoitteeseen info(ät)g-klassik.fi. Virheellinen toimitus palautetaan G-Klassik Oy:n antamien ohjeiden mukaisesti. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, G-Klassik Oy palauttaa jo maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

6. YLIVOIMAINEN ESTE (force majeure)
G-Klassik Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy G-Klassik Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten mm. sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai tietoliikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta G-Klassik Oy:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

7. RIITOJEN RATKAISU
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin mahdollisiin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Annamme mielellämme lisätietoja ja ohjeita.

Kiitos!

G-Klassik Oy/Verkkokauppa
Asiakaspalvelu arkisin klo 10-17
Puhelin: 050 534 0799
Sähköposti: info(ät)g-klassik.fi
Kotisivut: https://www.g-klassik.fi
Verkkokauppa: https://g-klassik.mycashflow.fi
Facebook: https://www.facebook.com/pages...
Instagram: https://www.instagram.com/g_kl...