VERKKOKAUPAN TOIMITUS- JA MAKSUEHDOT

Tietosuoja

Rekisteröityminen·
Tilauksen tekeminen ei edellytä ennakkoon rekisteröitymistä. Tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee: a) ilmoittaa nimensä sekä muut tilaamiseen tarvittavat tiedot ja b) antaa suostumuksensa, että G-Klassik Oy rekisteröi henkilötiedot (nimi, osoite, puhelin, sähköposti) asiakasrekisteriinsä tilaamista varten.

Yksityisyys ja tietosuoja ·
G-Klassik Oy:n asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.·G-Klassik Oy ei koskaan pyydä eikä tallenna kuluttajasta a) pankkiyhteystietoja tai b) luottokorttitietoja.

Henkilötietolain (523/1999) 10§:n mukainen rekisteriseloste

REKISTERINPITÄJÄ
G-Klassik Oy (Y tunnus:0140743-5).

REKISTERIASIOISSA YHTEYDENOTOT
Puhelin 050 534 0799, sähköposti: info@g-klassik.fi

REKISTERIN NIMI
G-Klassik Oy:n asiakasrekisteri

REKISTERIN PITÄMISEN PERUSTE
Henkilö on rekisteröitynyt G-Klassik Oy:n asiakkaaksi tai tilannut/ostanut G-Klassik Oy:n verkkokaupasta tavaraa.

REKISTERIN KÄYTTÖTARKOITUS
Rekisterin käyttötarkoitus on G-Klassik Oy:n asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä asiakkaiden tilausten arkistointi ja käsittely. Rekisteriä käytetään myös kadonneiden pakettien seurantaan. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain sallimissa ja edellyttämissä rajoissa. Rekisterin tietoja voidaan käyttää vain G-Klassik Oy:n omissa rekistereissä.

REKISTERIN SISÄLTÄMÄT TIEDOT
Henkilörekisteri sisältää seuraavia tietoja: Henkilön etu- ja sukunimi, sähköpostiosoite, postiosoite, puhelinnumero ja tiedot käsitellyistä tilauksista.

TIETOJEN LUOVUTUS
Tietoja ei luovuteta G-Klassik Oy:n ulkopuolisille tahoille. Rekisteröityneen asiakkaan tiedot hävitetään käyttäjän pyynnöstä.

REKISTERIN SUOJAUS
Rekisteriä ei luovuteta sivullisille. Rekisterin käyttöoikeus edellyttää G-Klassik Oy:n sisäisen verkon käyttäjäoikeuksia. Rekisteri sijaitsee salasanasuojatulla palvelimella.

Toimitusehdot

Hinnat ja toimitustavat
Toimitamme tuotteet valitun toimitustavan mukaisesti suoraan tilauksen yhteydessä ilmoitettuun osoitteeseen tai lähimpään toimipaikkaan/pakettiautomaattiin. Tuotteen hinta on palvelussa tilaushetkellä oleva hinta. Tuotteen hintaan lisätään asiakkaan valitseman toimitustavan mukaiset, kulloinkin voimassaolevat toimituskulut. Mikäli tuotetta on varastossamme, on arvioitu toimitusaika yhdestä kolmeen (1-3) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan, niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on tavanomaista pidempi. Ilmoitamme myös, mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin edellä olevassa kohdassa. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esimerkiksi kohdassa lisätiedot tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen aina, mikäli se on mahdollista. Toimitamme tuotteita vain Suomessa. Jos kuluttaja haluaa käyttää eri kuljetuspalvelua kuin edelläolevat, niin hinnoista ja ehdoista on sovittava erikseen. Asiakas saa tilauksen yhteydessä sähköpostitse tilausvahvistuksen/kuitin, joka toimii kuittina ostoksesta. Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.

Palautukset
Kaikilla tilatuilla tuotteilla on 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden on ehdottomasti oltava avaamattomia ja sinetöityjä ja palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä, myyntikunnossa olevassa pakkauksessaan paitsi POIKKEUKSENA tuotteet, joille myönnämme 100 % tyytyväisyystakuun. Jos tuotteen pakkaus on avattu, raukeaa palautusoikeus tuotteiden lisenssiehtojen mukaisesti. Merkitse mukaan tilinumerosi ja mahdollinen palautuksen syy (esim. rikkinäinen tuote tms.) nopeuttaaksesi toimintaamme. Palautuksen edellytyksenä on, että kuluttajan tulee tehdä palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@g-klassik.fi AINA ENNEN tuotteen palauttamista.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto virkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Käyttöehdot

1. Rekisteröityminen
1.1. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä kuluttajan tulee: 1) joko rekisteröityä kuluttajana G-Klassik Oy:n asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pyydetyt tiedot TAI ilmoittaa tilaukseen tarvittavat tiedot ilman rekisteröitymistä. 2) antaa suostumuksensa, että G-Klassik Oy rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. G-Klassik Oy:n asiakastiedot ovat luottamuksellisia. G-Klassik Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille osapuolille.
1.2. Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.

2. Tilauksen sitovuus
2.1. Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu sähköpostitse, tekstiviestillä tai kirjeitse. Kuluttaja sitoutuu tilauksen tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen ja/tai laskun vastaanottamiseksi myös roskaposti kansion osalta.
2.2. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun G-Klassik Oy on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen/laskun.
2.3. Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta. Toimitus on tapahtunut, kun kuluttajalle on toimitettu tilaus tai ilmoitus, että tilaus on noudettavissa postista.
2.4. Kuluttajan tilauksen tekemisen jälkeen ei G-Klassik Oy:llä ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja yksipuoleisesti.

3. Hinnat
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV:n). Voimassaoleva hinta on näkyvissä verkkokaupassa. Voimassaoleva hinta on Euroissa € (EUR). Tuotteen hinnan lisäksi asiakas maksaa tuotteen toimituskulut valitsemansa toimitustavan mukaisesti.

4. Toimitus
4.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika yhdestä kolmeen (1-3) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan, niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
4.2 Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin kohdassa 4.1.
4.3. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivämäärään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen aina, mikäli se on mahdollista.
4.4. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille G-Klassik Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus ilmoitetun, arvioidun toimitusajan mukaisesti.
4.5. G-Klassik Oy toimittaa tuotteita vain Suomessa.

5. Maksuehdot
Käytämme korttimaksuissa luotettavaa Checkout maksunvälityspalvelua, joka on osa OP ryhmää. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana ja välittää maksusi edelleen meille. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla tai luottokorteilla. Maksun saajana myös tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy, joka välittää maksusi meille.

6. Palautukset
6.1. Kuluttajalla on aina oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen/tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavien tuotteiden on ehdottomasti oltava avaamattomia ja sinetöityjä ja palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä, myyntikunnossa olevassa pakkauksessaan. Jos tuotteen sinetti on avattu, raukeaa palautusoikeus tuotteiden lisenssiehtojen mukaisesti paitsi POIKKEUKSENA tuotteet, joille myönnämme 100 % tyytyväisyystakuun.
6.2. Kuluttajan edellytetään tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@g-klassik.fi AINA ENNEN tuotteen palauttamista.

7. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto virkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

8. Reklamaatio
Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms. tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa G-Klassik Oy:lle sähköpostitse osoitteeseen info@g-klassik.fi. Virheellinen toimitus palautetaan G-Klassik Oy:n antamien ohjeiden mukaisesti. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, G-Klassik Oy palauttaa asiakkaalle jo maksetun kauppahinnan tai uuden tuotteen vaurioituneen tilalle.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)
G-Klassik Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy G-Klassik Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten mm. sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai tietoliikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta G-Klassik Oy:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

10. Riitojen ratkaisu
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin mahdollisiin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.

Yhteystiedot

Nimi: G-Klassik Oy
Osoite: Hauklammenranta 10, 02820 ESPOO
Puhelin: 050 534 0799
Sähköposti: info@g-klassik.fi
Kotisivu: www.g-klassik.fi
Verkkokauppa: http://g-klassik.mycashflow.fi/
Facebook: https://www.facebook.com/pages/G-Klassik-Oy/204001389654306
Instagram: https://www.instagram.com/g_klassik/