TOIMITUSEHDOT

1. Toimitus
1.1. Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika yhdestä kolmeen (1-3) arkipäivää. Jos tuote on loppunut tilapäisesti tai kokonaan, niin ilmoitamme asiasta viipymättä ja myös, jos toimitusaika on pidempi.
1.2 Ilmoitamme tuotteen esittelysivulla mikäli toimitusaika on olennaisesti muuta kuin kohdassa 1.1.
1.3. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan kuluttajan toiveen aina, mikäli se on mahdollista.
1.4. Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille G-Klassik Oy on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.

2. Palautukset
2.1. Kuluttajalla on aina oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen/tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavien tuotteiden on ehdottomasti oltava avaamattomia ja sinetöityjä ja palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä, myyntikunnossa olevassa pakkauksessaan. Jos tuotteen sinetti on avattu, raukeaa palautusoikeus tuotteiden lisenssiehtojen mukaisesti paitsi POIKKEUKSENA tuotteet, joille myönnämme 100 % tyytyväisyystakuun.
2.2. Kuluttajan edellytetään tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@g-klassik.fi AINA ENNEN tuotteen palauttamista.
2.3. Mikäli tilaus palautuu, koska kuluttaja jättää paketin noutamatta, veloitamme kuluttajalta lähetyksen palauttamiseen liittyvät kustannukset sekä lisäksi mahdolliset Postin selvityskeskuksen selvityksen ja palautuksen aiheuttamat kustannukset täysimääräisinä.

3. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto virkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

4. Reklamaatio
Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms. tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa G-Klassik Oy:lle sähköpostitse osoitteeseen info@g-klassik.fi. Virheellinen toimitus palautetaan G-Klassik Oy:n antamien ohjeiden mukaisesti. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, G-Klassik Oy palauttaa jo maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.

5. Ylivoimainen este (Force majeure)
G-Klassik Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy G-Klassik Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten mm. sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai tietoliikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta G-Klassik Oy:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

6. Riitojen ratkaisu
Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin mahdollisiin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.